مانتو کتی (MILIMODE)کد25179

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

ویژگی ها

  • **لطفا با دقت کامل کپشن را مطالعه کنید **

توضیحات

**لطفا با دقت کامل کپشن را مطالعه کنید **

آستین کلوش زیلان (AS):

جنس :لنین شسته شده.
فرم : اسپرت و کژوال.
نحوه بسته شدن : جلوباز.

توضیحاتی در رابطه با محصول :

یقه پهن انگلیسی میباشد ، آستین کیمینو و مچ دار ، آستین دارای پلیسه است ، دارای دوجیب پاکتی که فقط برای نما بوده  و در جلوی کت چهار دکمه برای نما و زیبایی کار وجود دارد ، تن خور آزاد و بسیار بسیار راحت مناسب فصل تابستان است .

 

قد مانتو :

قد مانتو از جلو و پشت 80 سانتی متر 
و
قد آستین از سر شانه 60سانتی متر

سایز بندی مانتو:

این کار به صورت فری سایز بوده و مناسب سایز های (36تا44 )میباشد .

رنگبندی های محصول :

این محصول در چهاررنگ خاص و شیک که :بنفش ، خردلی ، سفید ، مشکی میباشد .

که از لحاظ روانشناسی :

1:رنگ بنفش، ترکیبی از رنگ قرمزو آبی است که یکی از معنوی‌ ترین رنگ ها به شمار می‌آید و نشانگر هماهنگی بین عقل و احساسات و مرز بین معنویات و مادیات محسوب می‌شود.
این دو رنگ در سمبولیسم رنگ ها تفاوت چندانی ندارند به همین منظور در یک قسمت قرار می‌گیرند.
این دو رنگ با تفکر عالی، درک روحی و توانایی های روانی مرتبط هستند و در تلفیق این دو رنگ، تُن‌های مختلفی بچشم می‌خورد که هر کدام بیانگر خصوصیت روحی افراد است.
رنگ ارغوانی رنگی اسرارآمیز و باشکوه است و نماد وفاداری و ثروت می باشد
همه موارد فوق در خدمت استفاده استراتژیک از رنگها با توجه به احساسات و احساساتی است که آنها می خواهند تحریک کنند. این حوزه های مختلفی از روان درمانی گرفته تا معماری و بازاریابی را تحت تأثیر قرار داده است.
2:سفید تلفظ و شکل نوشتاری صحیح این رنگ، سپید است که بعد از حمله اعراب به ایران دچار دگرگونی قرار گرفت و به دلیل نداشتن حرف پ در حروف زبان عربی، نام این رنگ به نام سفید در ایران رایج شد.
رنگ سفید را می توان سرسخت ترینمخالف رنگ مشکی دانست و این دو رنگ را به عنوان متضاد ترین رنگ ها یاد کرد. این رنگ تابستانی، به خوبی می تواند نور آفتاب را منعکس کند و شما را از گرم شدن تا حدودی نجات دهد. از گذشته تا به امروز کاربرد رنگ سفید در دکوراسیون و استایل ها به دلیل خنثی بودن و تناسب داشتن با بسیاری از رنگ ها، بسیار زیاد بوده و است. رنگ های سفید یخچالی و یا رنگ یاسی دو رنگ نزدیک به رنگ سفید می باشند.ترکیب دو رنگ سفید و سیاه به این دلیل که رنگ سیاه جاذب بسیاری از رنگ هاست و رنگ سفید دافعه بسیاری از رنگ ها می باشد، خیلی جذاب و پرکاربرد می باشد.
3:افرادی که به رنگ سیاه علاقه دارند:
اگر رنگ سیاه مورد علاقه شماست می‌تواند معانی زیر را داشته باشد:
  • شاید به دنبال محافظت از هرچیز منفی در اطرافتان هستید.
  • ممکن است بخواهید با پوشیدن یک لباس سیاه جذاب، هاله‌ای رمز و راز آلود در اطرافتان ایجاد کنید.
  • ممکن است در دوره‌ای از زندگی باشید که خود را انکار می‌کنید و اجازه لذت و شادی به خود نمی‌دهید.
  • شما همه چیز را درون خود نگه می‌دارید و از به اشتراک گذاری خودتان و احساساتتان با دیگران، احتمالا به خاطر ترس، احساس خوبی ندارید.
  • شما در کار‌ها بسیار منظم هستید و اطمینان حاصل می‌کنید که همه چیز به اندازه کافی کامل باشد.
  • 4:شخصیت شناسی رنگ زرد
    • افرادی که رنگ زرد را دوست دارند، خیلی خوب ارتباطات برقرار می کنند و به راحتی با دیگران دوست می شوند
    • این افراد بسیار پویا و محاسبه گر هستند
    • افرادی که به رنگ زرد علاقه دارند به راحتی می خندند و با کار های خود دیگران را سرگرم می کنند (خودمانی بگوییم آن ها دلقک های واقعی زندگی هستند)
    • اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند و بیشتر با عقل و منطق تصمیم می گیرند نه احساسات
    • اگر رنگ زرد را دوست دارید، نمی خواهید مثل دیگران باشید و سعی می کنید که خود را منحصر به فرد نشان دهید

راهنمای شست و شو و نگهداری لباس های لینن

لباس های لینن را می توان با دست یا با ماشین لباسشویی شست و یا از طریق خشک شویی تمیز کرد، این لباس ها را نیز هنگامی که مرطوب هستند با اتوی داغ اتوکشی کنید. در این قسمت از نمناک قصد داریم تا در مورد نگهداری از لباس های لینن صحبت کنیم. لینن ها ، لباس هایی هستند که در مقایسه با جنس ها و پارچه های متنوع دیگر، نگهداری راحت تری دارند. حال برای این که متوجه شوید که چگونه عمر این جنس از لباس ها را افزایش دهید، در این مقاله با ما همراه باشید.
پارچه لینن

چگونگی شستن لینن ها

لینن ها را هم می توان با دست و هم با ماشین لباسشویی شست. هر دوی این روش برای این جنس پارچه ها مفید است و آسیبی را به لباس وارد نمی کند. البته که کیفیت مواد شوینده و خود پارچه نیز مهم است.

ماشین لباسشویی

1. لباس های لینن رنگی را از مشکی ها و سفیدها جدا کنید. برای بهترین نتیجه، آن ها را جداگانه شستشو دهید.
2. شستشو را با آب ولرم انجام دهید :دمای مناسب آب تقریبا باید کمتر از 40 درجه سانتیگراد و یا 104 درجه فارنهایت باشد. دماهای بالا ممکن است که باعث چروک شدن لباس شود و پارچه را تا 10 درصد تضعیف کند.
3. از سیکل ملایم ماشین استفاده کند و بیش از حد ماشین را روی دور تند قرار ندهید.
4. از یک شوینده ملایم با فرمولاسیون مخصوص پارچه های لطیف استفاده کنید و سفید کننده نزنید.
شستن پارچه لینن

شستشو با دست

1. یک ظرف را پر از آب ولرم کنید و تقریبا یک قاشق غذاخوری شوینده معمولی در آن بریزید.
2. لباس لینن را در این آب ولرم آغشته کنید و اجازه دهید که ده دقیقه در آن خیس بخورد.
3. به آرامی با دستتان لباس را چنگ بزنید . بیش از حد آن را فشار ندهید و یا نپیچانید زیرا ممکن است که روی پارچه خط بیافتد.
4. حال آب صابونی لباس را بگیرید و آن را با آب خالی آب بکشید . این کار را تا جایی تکرار کنید تا تمام مواد شوینده از بین برود و سپس آن را آویزان کنید.

چگونه لایه های لباس لینن را بشوییم ؟

راهکارهای زیادی برای شستن لایه های لباس لینن وجود دارد. در این مورد باید چند نکته مهم را به ذهن بسپارید. اول این که لباس ها را درون ماشین لباسشویی بیاندازید ، به این صورت که تمام دکمه ها و زیپ ها را ببندید ، گره ها را باز کنید و سپس مطمئن شوید که فضای ماشین لباسشویی برای همه لباس ها کافی است و پروسه شستشو در آن راحت انجام می شود و سعی کنید که آیتم های سنگین را با حوله و پارچه کتان را با لباس لینن همراه نکنید.
به این علت که لباس های لینن کمی ساختار پیچیده تر با جزئیات بیشتری دارند ، به همین دلیل باید بیشتر از آن ها مراقبت کنیم . در نتیجه توجه ما در هنگام شستن آن ها باید چندین برابر باشد. یکی از چیزهایی که باید از آن دوری کنید ، این است که قسمت های تاخوردگی لباس را مثل یقه مراقبت کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی قسمت های حساسی مثل یقه و آستین ، لباس های کمتری را با لینن همراه کنید تا فضا برای آن باز باشد.

چگونه با پشتیبان سایت در تماس باشیم :

شما دوستان عزیز میتوانید از طریق تلفن ثابت ما 01344549552یا از طریق دایرکت اینستاگرام در ارتباط باشید باما .

چگونه وضعیت سفارشات خود را پیگیری کنیم ؟

دوستان عزیز شما میتوانید با دنبال کردن استوری پیج اینستاگرام ما یا از طریق پیگیری کد سفارشات سایت ، تماس با شماره ثابت ما بسته خود را پیگیری کنین .

چرا باید از آس بتوتیک خرید کنیم ؟ 

آس بوتیک سابقه ده سال فروش حضوری و هفت سال سابقه فروش اینترنتی دارد و دارای نماد  اعتماد الکترونیکی  که با خاطر جمع از جنس و بسته های ارسالی ما میتوانید خرید کنید و اطمینان خود را حاصل کنید که گروه پشتیبانی ما پیگیر سفارشات شما هستن .

رضایت مشتری افتخار ماست.

ما درتلاشیم که بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای شما دوستان گرامی تهیه و عرضه بنماییم.

**امید داریم طرفداران اس بوتیک رضایت کافی از اجناس و قیمت ما داشته باشند و دست به دست هم بتوانیم مجموعه کوچیک ما را به خانواده بزرگ کشور ایرانمان تبدیل بنماییم .**

توضیحات تکمیلی

وزن 450 کیلوگرم
ابعاد 27 × 21 × 12 سانتیمتر
سایز